Onödig dag

Fan vilket fiasko det blev igår. Jag åkte in till Strängnäs och vandrade till psyk. Jag satt och vänta skit länge på att min psykolog skulle komma och hämta mig. Då säger dem på expis helt plötsligt att jag skulle vara på psyk här i Eskilstuna, jag fattar ingenting. Psyk personalen ringer till Eskilstuna psyken och frågar efter min psykolog, men ingen vet vart hon befinner sig. Tillslut ringer dem till hennes mobil och hon sitter på psyk i Eskilstuna och väntar på mig. Hon hade skrivit på pappret jag fick att jag skulle träffa henne i Eskilstuna, men pappret som jag fick hem så stod det att jag skulle vara i Strängnäs, helt jävla fuckt up! Jag blev skit sur och började klaga på att jag slängt ut så mkt pengar, då gav dem mig en gratis tågbiljett hem igen, fan va nice!
Jag kommer varje gång efter detta som jag på terapi ringa och fråga vart jag ska vara för säkerhetens skull. Jag vågar inte chansa.

Arg, sur, grinig


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Tack så mycket :*

2010-09-18 @ 13:37:44
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner