Ångest

Jag avskyr denna känsla av gnagande ångest inuti, känslorna stormar och drar ner mig allt mer, men jag kan inte släppa ut några känslor. Det gör just nu så ont inuti mig att jag vill lägga mig ner och försvinna. Jag är rädd för att agera destruktivt om jag släpper ut känslorna. Ingenting känns bra just nu, ångesten inuti mig börjar bli omöjlig att hantera och jag kommer snart explodera i panik. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag mår allt sämre för varje dag som går och ingen av färdigheterna jag lärt mig i DBTn tycks vilja hjälpa mig. Jag står vid ett vägskäl och jag vet inte vilken väg jag ska ta för att varje väg ser lika skrämmande ut.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner