En jobbig dag

Idag är ingen bra dag. Jag känner mig ångestladdad och vill bara freak out.
Jag oroar mig för fredag, då jag ska till Carina för sista gången..
Jag vet inte ens om jag kommer palla psykiskt att ta mig iväg, sen att sitta i väntrummet
och prata med henne och veta att detta är sista gången på ett halvår.
Jag kommer gå under, jag kommer bryta ihop. Jag kommer vara ett rent vrak.

Jag försöker att berätta för emil hur jag känner, men han säger alltid att jag inte ska tänka si och så.
Jag behöver inte få höra dem orden, dem sårar mer än vad dem hjälper.
Han tycker att det är bra för mig att lära mig att stå på egna ben, för då behöver jag inte vara beroende
av någon på samma sätt längre. visst, jag kan hålla med honom.
Men jag vet att det inte kommer funka så bra. Om jag inte får ventilera med någon,
så kommer alla känslor bli för mkt och jag kommer försöka avsluta mitt liv.
Jag vill verkligen inte hamna där igen..jag hoppas att jag finner en ny kämpar glöd snart.
Jag skulle behöva ett riktigt mirakel ifrån ovan för att få detta att funka.

ska ta en cigg nu och käka frukost innan jag svimmar helt.

Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Fick Stesolid, Abilify, Stilnoct och höjd dos av Efexor. Hade hellre velat ha Xanor än Stesolid men men.... >__<



Hade varit kul att prata med dig på msn men jag antar att jag fortfarande är blockad.. du kan ju alltid ventilera med mig. jag tycker också att pojkvännens kommentarer är sjukt irriterande och inte hjälpande på något sätt, trots att han menar väl. han VILL ju hjälpa men kan inte...

2010-03-24 @ 12:10:08
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Jenny

Du kan få dom sen

2010-03-24 @ 14:10:23
URL: http://jennybrostrom.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sv; Jag tycker väl inte så mycket om henne. Förstår knappt vad hon säger. :P Men hon skriver iallafall ut medicin till skillnad från han karln jag hade förut.

2010-03-24 @ 16:34:37
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner