Jobbig natt

Natten var väldigt lång, kunde knappt sova pga alla konstiga ljud som finns i lägenheten. Jag blir alltid nojjig av okända ljud, det hördes precis som någon gick på mitt parkett golv och gick på toa. Läskigt var det, men jag lyckades tillslut somna och vaknade för några timmar sen.

Idag funderar jag på att börja skriva på min bok igen, eller lägga upp mina dikter i min andra blogg. Jag funderar också på att börja skriva lite i denna blogg under DBT-katogorierna, måste uppdatera lite där nu. jag har packat upp DBT pärmen och kan börja fixa här i bloggen, samt att jag ska fortsätta skriva och göra iordning mer på min hemsida som just handlar om allting som rör DBT.

konstig,yr


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner