En liten update..

Imorse mötes jag av yrande snöväder, när jag tog min morgon cigg. Det kändes deprimerande och kallt. Idag är det den 3 maj och det snöar. Blää!!
Imorgon fyller jag 23 år och jag vill absolut inte ha snö på min födelsedag. Jag har förviso skämtat om att det kommer komma snö på min födelsedag nu i flera år, men jag kommer nog få smaka på mitt eget skämt detta år.

Jag håller även på att bli sjuk igen, min hals är svullen och gör skit ont. Kan knappt äta eller dricka. Det började för en vecka sedan med att göra ont och det blir värre för varje dag som går. Jag hoppas att det har gått över tills helgen, då ska jag och två syskon ut på krogen i E-tuna och fira. Jag som fyller imorgon och min bror som fyllde 18 bast förra veckan. Jag vill verkligen gå ut på krogen och ha roligt, men jag vet bättre än att dricka alkohol med halsont. Jag vet att jag kommer må skit dåligt dagen efter och förmodligen ha feber. När kroppen inte mår bra, så är alkohol förbjuden. Kroppen orkar inte hantera alkoholen också. Så jag får se hur jag mår till helgen, men min känsla av halsen känns inte så ljus. Jag har hoppet uppe om att halsen ska bli bättre.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner