En update

Jag har vart frånvarande från bloggen nu i 2 veckor och detta beror på att jag har haft så mkt att tänka på och försöka ordna. Mitt humör har pendlat mkt upp och ner hela tiden.

I söndags åkte jag och Tobias (min morbror) till E-tuna för att städa lägenheten. Vi städade lite, men tog hela lägenheten på måndag. vi började städa vid halv 8 på morgonen och var precis klara tills besikningsgubben kom vid 3. Jag fick lägenheten godkännd, men jag måste betala 450kr för att tapetsera om 3 st border i vardagsrummet. Soffan har stått mot väggen och det hade blivit fula märken. Men 450kr kan jag betala, det är väldigt billigt, jag trode först att jag skulle få betala minst 1000 kr. Så jag kände mig väldigt glad.

Efter besikningen åkte vi hem till mamma. det var roligt att träffa Jenny, Liina och mamma igen. Det var så länge sedan jag såg dem sist. Jenny kunde inte stanna hemma så länge, hon hade börjat på högskolan och det var första dagen. Hon skulle på någon lära känna fest och krogen men några elever från högskolan. Hon var tvungen att dra typ efter någon timme, lite synd tyckte jag, men jag förstår att festen var väldigt viktig för henne. Mamma, jag, Tobias och Liina hade väldigt trevligt, vi satt och snackade massa medans vi drack kaffe. Liina kastade Bamselotto brickor på mig och skrattade hela tiden. När vi åkte därifrån så kände jag i hela kroppen hur mkt jag har saknat dem och hur mkt jag saknar dem. Jag måste snart åka till E-tuna igen och stanna där ett tag, jag behöver verkligen få umgås med dem längre än några fjuttiga timmar.

Jag hoppas att jag kommer hålla bloggen mer vid liv än vad jag har gjort de närmaste månaderna.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Eller så är det bara du som har segt internet eftersom för mig så går det snabbt :P

2011-01-27 @ 12:09:06
URL: http://jennybrostrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ibland har man fullt upp :)

2011-01-28 @ 11:31:34
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: JJ

Undrade precis om du lagt ner bloggandet. Men ibland kommer ju livet emellan och håller en upptagen:)

2011-01-30 @ 11:03:12
URL: http://drunkonmorphine.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner