Over and out!

Jag hade lyckats bestämt mig för vilket val jag skulle ta, men allt ändra sig väldigt fort. jag står nu med paniken och ångesten inombord och måste lösa detta nu, jag har knappt någon tid på mig.

Det handlar om vart jag ska flytta, jag har haft många alternativ att välja mellan. jag tog beslutet att flytta till en egen lägenhet och började söka ordentligt. Sedan dök det upp saker som gjorde att hela situationen ändrades. Så nu ska jag leta lägenhet, men jag vet inte vart jag ska bo. Det finns många alternativ där också. Det lutar åt att jag flyttar 5 mil härifrån. Jag kommer ta det beslutet på måndag kväll, när jag får veta om jag får någon lägenhet av dem som jag vill hyra av.

Allt är kaos, jag vet inte in eller ut längre. det känns som att jag ska explodera av allt. Jag kan tänka mig att situationerna kommer ändras hundra gånger till, men jag har inget val än att följa med.

Idag skiner solen ute i vinterkylan, det är typ 6 minus just nu, på kvällar och nätter är det 20 minus. Jag vill ha våren nu, jag tycker att det är dax nu. Men jag ska inte klaga.

jag, ful,


Kommentarer
Postat av: JJ

Flytta igen?:O Till en annan stad igen?:o

2011-02-15 @ 12:13:45
URL: http://drunkonmorphine.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner