Resa bort

Igår blev det bestämmt att jag ska åka med min morbror och mormor till Falköping den 16 oktober. Dem kommer hit till Eskilstuna för att lämna av soffa och TV till mamma. Jag hoppas att det blir roligt att åka dit, det skulle jag tro att det blir. Det ska bli skönt att få komma bort i typ 1 vecka och bara försöka slappa och göra någonting annat än det jag gör här hemma.

Jag hinner göra det mesta innan jag åker iväg. Mamma och Jenny hinner fylla år, jag hinner göra nationella prov i skolan, gå på Strängnäs marknad och två dagar efter att jag åkt så får jag pengar. Allt är perfekt tajmat.

Jag och Tobias, julen 2006

Julen 2006, jag och min morbror Tobias. Sist jag var i Falköping.

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

härlig bild :)

och skönt o komma bort ibland. :P

2010-09-17 @ 02:41:09
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Yuna

Vi måste ses när det är Strängnäs marknad!!!!

Jag saknar dig så fruktansvärt mycke!!

Det finns inte ord längre!!



Love you sis!! <3

2010-09-17 @ 12:52:21
URL: http://canyouseethepanic.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner