Trött på att vara sjuk

Jag hoppas att min förskylning eller vad det nu kan vara ska försvinna snart. Jag tror nämligen att jag snart kommer drabbas av någon annan sjukdom också, det går bara runt och runt hela tiden. Så jag får helt enkelt se om jag ens kan åka till min morbror i Falköping nästa helg, jag vill nog inte åka om jag fortfarande är förskyld. Det skulle vara taskigt att smitta dem. Men om jag tänker så så kommer jag få sitta inne resten av mitt liv i förskylning, den går aldrig över. Jag kommer nog ligga sjuk hela vintern. När man börjar friskna till, då blir jag sjuk igen eftersom att det drar kall luft in i lägenheten utifrån. Om jag sover eller durchar så blir jag kall och dagen efter har jag en ny form av förskylning.

sjuk, virus


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Tack så mycket :)

2010-10-08 @ 18:25:57
URL: http://insaniac-sanna.blogspot.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner