Stressad

Det är ganska mkt jag ska hinna med innan lördag, jag känner mig enormt stressad.
Idag ska jag till Strängnäs för att gå på terapi, fast att jag inte har tid.
Jag måste plugga klart allt i den sista inlämningsuppgiten i religionen. På fredag har jag två prov i religionen och sedan är kursen slut, jag är grymt nervös över proven.
Jag måste packa saker inför resan på lördag, jag vet inte vad jag ska ha med mig eller vad jag ska packa i.
Jag måste städa lägenheten så att den inte ser ut som skit när Jenny ska låna lägenheten. Vill inte komma hem sen till ett stökigt kaos.
Jag måste ringa till syon och planera in vårens kurser, jag har tills 12 november på mig att söka kurser. Jag måste få reda på mer när mina betyg går ut, så att jag inte behöver läsa om tusen kuser.

Egentligen vill jag bara ställa in terapin idag, men jag har ställt in terapin hundra gånger redan pga olika anledningar. Men det är jobbigt att resa till Strängnäs och jag har inga pengar till att åka heller. Jag lånar pengar av Jenny, men det känns så fel då jag redan har lånat så mkt. Jag kommer snart inte ha råd att betala tillbaka lånen.

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner