Spa-kväll för Buzzador kampanjen

Igår blev det spakväll för mig och Jenny. Spakvällen med att buzza Buzzador kampanjen.

Buzzador, kampanj

Minns ni produkterna som jag skrev om i ett tidiagre inlägg? Dessa produkter har jag nu testat under en period, detsamma för min syster och hennes kille.
Resultat; Jag tycker att den lilla flaskan på bilden, borde ha en skruvkork eftersom att den var ganska jobbig att skruva upp med blöta händer. Sedan blev min hud torr av produkten, den torkade ut huden. Men Jenny tycker att produkterna var väldigt bra och hon får fin hud av den. Nisse tror jag tycker den är bra.

Spakväll för Jenny och mig!

Jenny,spakväll,buzzadorJag, spakväll, buzzador


Kommentarer
Postat av: FINI

Nice med spa-kväll! :)

2010-11-03 @ 14:32:26
URL: http://fini.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner