Hemma igen

Nu har jag vart hemma i två dagar, det känns inte så roligt. Jag vill tillbaka till alla där borta. Jag har planer på att flytta dit inom snar framtid, jag tror att det är en viktig pusselbit i mitt liv. Jag har aldrig mått så bra någongång förut. Det har hänt så mkt under veckan som jag var borta, jag kan knappt återberätta allt.

Det kom iallafall snöstorm över oss, med super stora flingor. Vi satt i bilen, körde i 40 km/h och snön åkte runt som karusell, vi blev tvungna till att stanna eftersom att illamåendet sattes in av snökarususellen.

Snö, oväder, stormKatt, hona, Misse, söt


Kommentarer
Postat av: Yuna

NEJ!!!!

INTE FLYTTA ÄLSKADE ANGELSIS!!!

JAG KOMMER SAKNA SÖNDER MIG EFTER DIG!!! (mer än vad jag redan gör..)<3

2010-10-25 @ 14:32:34
URL: http://canyouseethepanic.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner