Dagen D är här!

Idag är dagen här då jag ska resa bort i en vecka och jag är grymt nervös. Min morbror och mormor kommer hit idag och vi alla i familjen ska mysa med dem. Det kommer bli riktigt skoj. Sedan åker jag med dem tillbaka.
Idag kommer jag sitta i en bil och åka 60-70 mil, vet inte när det var sist som jag åkte så långt!

Igår gjorde jag alla prov i religionen och nu är kursen avslutad, känns väldigt skönt att slippa plugga religion mer. Men den stora frågan är vad jag ska göra resten av terminen? Jag hoppas att jag får en chans till att klara av svB, min morbror ska försöka hjälpa mig tyda instruktionerna som min lärare har gett mig, så jag hoppas att han förstår och att jag kan göra om debattartikeln och lämna in och få ett G. Får se vad som händer..

Nu ska jag ta och spela lite, durcha och sedan packa ner det sista...

familj,släkt,roligt


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner