Buzzador kampanj; Visibly clear spot stress control



Buzzador, kampanj


Jag är med i en kampanj hos Buzzador, kampanjen går ut på att jag ska anordna en spakväll för mina vänner. Under spakvällen ska det tas kort och skickas in till Buzzador.

Produkterna jag och mina vänner ska testa är Visibly clear spot stress control. Produkter för personer med stressad hud. Stressad hud synd genom att man får finnar, torr, fnasig hud, rodnande och hettande hy.

Vid användning av dessa produkter ska du följa följande steg:

1. Ta flaskan till vänster ( på bilden),
Visibly clear spot stress control - Daily scrub

Skrubba dagligen mot oren hy. fukta ansiktet och skrubba in krämen försiktigt. Skölj noga!
2. Ta flaskan till höger ( på bilden),
Visibly clear spot stress control - 3in 1 daily cleansing lotion

Går in på djupet och rengör. huden blir mindre oljig och blank. motverkar nya finnar.
Ta en bomullstuss och fukta med lotion, stryck över ansikte och halsen. Ska ej sköljas bort!
3. Ta den lilla flaskan i mitten (på bilden),
visibly clear spot stress control - Ultra-light spot treatment moisturiser

Återfuktande kräm. sätt på krämen i ditt rena ansikte både morgon och kväll.

Jag ska anårda en spakväll och hoppas på att dessa produkter är bra. Resultat kommer senare.

Kommentarer
Postat av: DONKEN

var är det du bor? :)

2010-10-01 @ 13:25:54
URL: http://donkens.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner