Renovering

Igår ringde dem från kommunfastigheter och berättade att jag kommer få välja nya golv och tapeter. Allting var visst trasigt, hur kommer det sig när allting såg så fint ut när vi var där? Så om jag har tur så kommer golvläggarna hinna lägga alla golven innan jag flyttar in, men jag kommer ha tapetsserarna i lägenheten under en hel vecka. Visst jag är glad för att få allting nytt, men det irreterar mig eftersom att jag vill flytta in och mublera. Det kan jag ju inte nu. Jag kommer inte se fram mot att ha okända gubbar i min lägenhet under en veckas tid. Jag måste på möten och jag vill inte lämna Mirakel själv med okända snubbar. Mitt andra val är att vänta 2 veckor till och sen flytta in, men jag kan verkligen inte det. För min del skulle det funka, men jag kan inte lämna Mirakel hos Emil längre.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner