Twin peaks

Godmorgon!

Idag är Emil hemma från jobbet, jag har smittat honom!
Jag är inte frisk än, det känns som att Emil har smittat mig igen och allt börjar om.
Så idag blir det väl mest att titta på filmer och ta det lugnt.
Vi kommer förmodligen titta på serien Twin peaks.
En helt sjuk serie som kom till Sverige på början av 90-talet, den är seg men ändå spännande.
vi sitter och skrattar mest åt deras dåliga skådespel och dem häftiga effekterna som fanns då!
Det är väldigt kul, jag tror aldrig jag skrattat så mkt åt gamla filmer eller serier.

Nu ska jag ta och käka frukost.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygg ny design. :)



Sv; Du menar polskan? Mja, alltså det är inte till vårdcentralen jag ska, det är en speciell mottagning. Men tack för omtanken. :)

2010-03-23 @ 10:35:21
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Smart då och skriva det som en kommentar på min blogg där alla kan läsa :P

2010-03-23 @ 13:17:29
URL: http://jennybrostrom.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner