Sur banankartong=)

Igår ringde HSB och berättade för mig att hela lägenheten ska renoveras..och det kommer vara klart till början på april.
Så när vi flyttar in så är lägenheten i topptrimm..im so fucking happy!!
På måndag ska jag och Kat in till Strängnäs och skriva under kontraktet och välja tapeter.=)=)
Kan man få bättre nyheter?? tror fan inte det!!
Vi kommer få en av HSBs renoverade lägenheter, alla andra lägenheter har inte renoverats på minst 20 år...

Igår var vi och hämtade kartonger och postade paket på Börsen.
Det var en riktig kul promenad med kartonger, det vara så jävla svårt att bära, så vi kom på den ultimata lösningen..

Idag ska jag iväg till DBT gruppen i E-tuna..jag hoppas att det blir bra iallfall..
När jag kommer hem ska vi tvätta, tvätta och tvätta..blää!!
Idag kommer någon och köper min tvättmaskin för 1200kr, klirr i kassan!=)
Så på fredag kan jag och Kat skäma bort oss själva med att gå ut på OT och parta lite.
På lördag fyller Kats mor år och då passar det bra att vi sover hos henne..
Hon kommer bli överlycklig av sin födelsedagspresent...hon kommer nog bli stum för första gången!=)=)

Celine löper fortfarande och är änu jobbigare idag, när ska hon sluta höglöpa??
Vi blir ju helt kajko i bollen av att höra henne kåtyla dygnet runt, vi funderar på att rymma hemmifrån!!

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner