Studenter, regn och ADHD

Fan också!!
Sommaren har försvunnit igen nu, blir fan tokig på dessa väderomslag.
Kan de inte få vara varmt i någon vecka utan att det börjar regna??
Men man kan inte förvänta sig så mkt annat i detta jävla skit land.

Denna vecka kommer man få gå på två studentgrejer...det ska bli kul.
På fredagen är det Emils lillebror Filip som tar studenten..
Lördagen så tar min älskade syster studenten och blir undersköterska.
Bra jobbat Jenny!! Du är bäst vet du det? Du klara av den hemska gymnasiumet!
Emil och jag ska komma till Rinman när du springer ut och stå och dumma oss där..
med någon roligt present. Sen blir det att dra hgem till mamma och snacka med alla släktingar..
När Jenny kommer hem så blir det fika..med alkohol (tror jag) och smörgåstårta..mumma!

Igår på utredningen..hmm..den var så jävla enormt jobbig..
Känner mig alltid lika jävla dum i huvet när man ska förklara vad saker betyder.
Det är en grej i mig som gör att jag måste svara dumt, eftersom att frågan är så jävla korkad.
Typ..Vad är en gaffel? Vad är ett skepp?
Eller detta med ordkunskap..man ska kunna förklara svåra ord..hmm!
Jag har inte hört vissa av dem eller så använder jag "normal" svenska..
Jag tycker inte att man behöver kunna sånna där huxlikruxer..hur många i min ålder kan sånt
och förstår dem?
Eller när man ska rita av en bild..hahahaha! jag kan inte rita av något, jag kan inte rita alls.
Det gick ju åt helvete om man säger så..sen när hon skulle testa mitt minne..hhaaa!
Det funkade ju inte heller något vidare...
Aja, får väl ta och ta mig igenom dessa jävla idiotiska test igen imorgon..
Jag har inget val, jag vill veta om jag har ADHD eller ADD..det verkar iallfall som att jag har ADHD.
Men dock inte så kraftig...men den stör iallfall mitt liv och ger mig problem i tillvaron..
Imorgon blir det en jobbig dag..först utredning 9.00-12.00..sen till Carina 13.00-13.50.
Men jag ska nog klara av detta..

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner