Piss off

Varför är läkare de mest korkaste människor på denna jord?
Hur kommer det sig att hur må¨nga läkare jag än byter till så är den dumare än dumast?
Jag blir så jävla less och fly förbannad..
Varför lyssnar dem inte på patienten, utan bara ger de de tycker låter bäst.
Borde inte jag veta bäst hur en medicin verkar i min kropp, om jag haft den med i flera veckor?
Jag skulle berätta saker för henne som jag upplevt med Lyrica och hon bara babbla bort allting.
"jo, nu gör vi såhär, det blir bra. Tror du inte det? jag tror det, så nu har jag skickat in receptet till apoteket.
Nu gör du såhär, det blir bra. Blablablabla..."

Jag blir galen, får inte jag säga någonting om saken?
Hela mötet tog bara en kvart om inte mindre..vaddå stressa?
Om hon nu vill ha rast varför sätter hon en tid på rasten då??
Sen detta med att hon hela tiden suckar efter att hon har sagt någonting..
Det känns som att hon inte orkar med mig längre, att jag är jobbig..
Fast jag inte fått öppna käften knappt ett dugg.
"Här har du ett papper..fylla i det hemma? vad bra, då gör vi såhär, suck!!"
Hon svarar på sina egna frågor hela tiden och ger order..det är ju helt jävla onödigt.
"När ska vi träffas nästa gång, det får inte vara så långt imellan?! (jag)
- Nu gör vi som jag sagt! Du ska träffa mig den 20 kl 11. dåsa hejdå!
Men..men..jag måste säga en sak.
-Kl: 11 den 20. Hejda! (skakar hand)"

Piss Off din lilla jävla idiot till människa..
Det enda hon gjorde var att höja min dos på Lyrican till dubbel..
"Det kanske blir lite bättre, men kanske bara några dagar."
Men wow vad jag blev lycklig!!! bara några dagar det kör vi på!
Är hon helt jävla bombad? ska jag gå och slänga ut massa pengar på en medicin som bara funkar några dagar?
Nej, du lilla fitta..det har jag verkligen inte råd med.
Du har verkligen förstört mitt liv nu, genom att låta allting förfalla..jag varnade dig.
Men lyssnar du?? nej, nej och åter NEJ!
Gå och gräv ner dig någonstans så slipper jag dig för all framtid.
Jag ska nog ta och ringa till de på nord igen och be om att få byta läkare till någon i e-tuna..
Detta funkar tydligen inte..

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner