Loollipop..sodapop..i dont know.

sitter här o käkar muffinssmet..det är min lunch och middag..
Börjar fan må riktigt illa just nu..det blev alldeles för mkt socker.
Måste få i mig lite av socker..så jag orkar göra någonting..är helt slut..
Skulle nog kunna sova dygnet runt..

Jag fick ett brev igår av landstinget..nästa fredag ska jag få gå på mitt första möte med någon psykolog..
Så då börjar min jävla ADHD eller ADD utredning..och fem veckor framåt.
Så kanske jag kan få någon jävla medicin som kan göra mig klarare..
samla min tankar..och inte få dessa jävla dampattacker..o.s.v.
Vilket känns väldigt skönt att någonting äntligen händer!'

Nee, fan ska gå å spy snart tror jag..mår så in i helvetes illa...sen den jävla ångesten som man får av att
äta sånt här jävla skit. Vad fan tänker jag med egentligen? Jag vet ju att jag mår illa varje jävla gång..
Vill ha en blodig biff med potatisgratäng och en god sallad..
Det går även bra med bara en blodig biff och minimajs..
Är så in i helvetes sugen på jordgubbsvin..och god mat...i need food..
Fast jag vill fan inte äta..inte behålla.
Jag måste nu tänka på min vikt..anntingen så får Marie skriva ut något som tar bort mat och sockersug.
Eller så börjar jag spy upp allt jag äter..valet är också att inte äta..bli anorektiker..
Det är hemskt men det är så mitt liv får se ut..jag ska inte gå upp dessa 8 kg jag lyckas gå ner på två veckor.
Det är mer så att jag måste gå ner 3 gånger så mkt om inte mera..

Jag har nu ringt till psyk Nord i E-tuna och talat om att jag vill ha en läkare där..
Så på måndag så ska de ha något möte och sen förhoppningsvis så får jag en läkare snart..
Hoppas att denna kvinna är mer kompitentare än den lilla Marie.
För annars går jag fan i taket direkt..

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner