jag ber dig

Jag vill verkligen ha min Celine här nu, jag klarar inte av mina känslor som bara rinner ur mig.
Fan, vill ha en off knapp och trycka på, så man slipper känna allt så in i helvete starkt.

Jag tror inte att jag någonsin mer kommer se min lilla flicka, shes gone 4-ever and ever..
Hela jag är helt slut både psykiskt och fysiskt. skulle behöva minst 10 st Sobril eller någon form av benzo.
Det är de enda som hjälper för mig att finna lite lugn och ro inombords.
Jag är så jävla trött på mitt inre krig..
Det känns som att jag aldrig någonsin kommer bli glad igen, allt är åt helvete..
Vet inte hur många gånger jag har staplat omkrig i dimma ute för att hitta henne..
Jag ropar på henne..men hon är borta!
Det skulle inte förvåna mig om hon blivit instängd någonstans eller fastnat i något litet hål.
Det var fan år sen jag grät såhär mkt, någon öppnade kranen och glömmde stänga av den.
Ångest över att vara så jävla dålig mamma, som inte ens kan hålla kol på min lilla flicka..
SJÄLVHAT....SJÄLVHAT...SJÄLVHAT!!!

panik över att Celine är borta och att jag inte kan finna henne, hur mkt jag än försöker.
Jag kommer inte kunna slappna av eller sova fören hon är hemma igen..
Då lär jag aldrig mer få sova fören jag däckar av trötthet...

Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner