Vart försvann mina kanaler?

Igår hände någonting märkligt, Jenny och jag satt och kollade på TV. I reklampausen gick vi ut och rökte, när vi kom in igen så hade jag inga kanaler på TV;n. alla kanaler var som bortblåsta, jag trodde att min TV hade dött totalt. Jag testade TV;n nyss och upptäckte att alla kanaler var tillbaka. Hur fan kan det komma sig att kanalerna försvinner och sedan kommer tillbaka? Jag försökte se om ekuriren hade skrivit om det igår, ifall att det hade hänt någonting som orsakade problemet igår, men det fanns ingenting om något som kunde orsaka problemet.

Idag ska jag och Jenny åka in till stan och gå runt lite. Det är så fint väder och jag känner att jag inte vill sitta inne och uggla. Jag behöver köpa fotohörn, lim och en ny gelepenna till min kalender. Ikväll tänkte jag börja skissa lite på hur mina album ska se ut, så jag har en grundplan på hur jag ska pyssla ihop allt.

Stan,fina,söta,sommar


Kommentarer
Postat av: amal & sandra

sv: ja. ska göra det senare :D ska bah kolla igenom lite senare på hela hemsidan o se om jag hittar något mer :D

2010-06-23 @ 12:58:20
URL: http://amalosandra.blogg.se/
Postat av: MyzaaN

oh va avis jag blir moln & kallt bara :(

2010-06-23 @ 15:20:23
URL: http://myzaans.se

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner