Student

Vaknade för typ 2 timmar sen, Robin kom hit sent inatt och var ganska full. Jag satt och pratade med honom ett tag och gav honom mackor. Han hade iallfall haft det riktigt roligt på festen igår och blivit bjuden på massor med sprit.

Idag är det studenten här i Eskilstuna och det tuttas och dunkar musik överallt. Ikväll kommer det nog bli väldigt mkt fester här i området, hoppas bara att jag får en liten chas att sova. Men jag får sitta uppe om det är för hög musik, det är ju studenten så jag får stå ut och låta studenterna fira och bara ha roligt. Snart kommer alla studenter som bor här komma hem och ha den roliga studentmottagningen. Jag tycker att vädret kunde vara mkt bättre, varför ska det alltid regna och vara kallt när det är studenten? föra året var det också regn när min syster tog studenten. Det ska vara sol och varm och det ska kännas roligt allting. Student är lika med sommarvärme, inte höstväder. Jag hoppas att alla som tar studenten idag får en riktigt rolig upplevelse och jag önskar alla ett stort GRATTIS!!:)


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

tackar ;d kram

2010-06-12 @ 13:55:31
URL: http://myzaans.se

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner