Ny läkare

Idag ska jag iväg till min nya läkare här i Eskilstuna, jag hoppas att hon är bra. hon lär ju vara bättre än Strängnäs alla värdelösa läkare. Men det kommer bli ganska jobbigt att få berätta mitt livshistoria igen, jag är så trött på det. Varje gång när jag får någon ny inom psyk så ska jag sitta och berätta samma skit om och om igen. Fan kan dem aldrig läsa min journal? Det finns inget mer att veta än vad som står i den. Men jag får väl offra mig igen och försöka hålla upp en god profil. Det ska nog gå bra.

psykbryt, arg, galenfin, konstig


Kommentarer
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; jo det är bara bra! :)



jag håller med dig.. men det är en sjuk värld vi lever i.. en jag kände åkte in för han sålde lite weed .. han fick sitta aslänge :S sen typ en annan som misshandlade fru & barn i flera år fick ett halvår + vård.. stört! :S

2010-06-02 @ 15:29:29
URL: http://vevvz.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner