Myror och smink

Godmorgon!
Idag är det söndag och jag börjar fundera på vad jag ska hitta på idag. Jag funderar på att gå till affären och sedan städa min lägenhet. Jag vet inte om jag pallar, det är så tråkigt att städa.
Jag måste få tag i något medel som dödar myror, jag har små svartmyror i lägenheten vid balkongdörren. Jag vill verkligen inte ha myror här inne, jag tänker inte bo bland myror som förstör min mat och tar över min lägenhet. Så imorgon ska jag ringa till fastighetssnubbarna och fråga vad som måste göras. Jag kan inte lägga ut vilket myr-dödande medel som helst, eftersom jag tänker inte göra min katt sjuk för att få bort myrorna.

Igår var jag en sväng hem till mamma. Liina och Jenny kom hem igår.
Jenny ligger just nu och sover, hon har vart uppe hela natten och gick inte till sängs fören 8.00 imorse. Hon ska jobba sin första natt i natt på Skogaholms, så hon var så illa tvungen att slänga om dygnet för att orka jobba natt.

Liina visar ur man lägger på lippgloss snyggt!:)

Smink,lipgloss.

Liina förklarar för mamma hur man sminkar sig snyggt!:)

Smink, förklarar


Kommentarer
Postat av: nelly

hihi sööt ;D

2010-06-27 @ 19:05:46
URL: http://justmenelly.blogg.se/
Postat av: Andréa

Haha, vad sött :D

2010-06-29 @ 13:54:08
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner