Min midsommar

Midsommardagen idag.
Det blev en lyckad midsommar igår, jag kände ingen ångest av att det var midsommar och massa krav. Mamma och jag bakade en väldigt god och lyckad cheesecake, lagade god mat, spelade Monopol och kort. Lungt och skönt. Detta var min bästa midsommar och den roligaste. Midsommar 2010 kommer jag alltid att minnas utan att skämmas över vad jag har gjort. Tyvärr, så glömde jag ta bilder, tog med kameran hem till mamma, men glömde bort den totalt. Vilket var enormt synd för det hade nog blivit väldigt bra och roliga bilder.

Idag kommer Jenny tillbaka från sin pojkvän Nisse och imorgon börjar hon jobba första dagen på Skogaholms. Jag hoppas att det kommer gå bra för henne, vilket jag tror att det kommer göra.

gott,mumsigt,roligt


Kommentarer
Postat av: pauli♥

sv: jodå det var mysigt :) vad ska du hitta på idag då?

kram

2010-06-26 @ 13:41:18
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner