Lägenheten fixas

Fastighetsskötarna var här nyss och kollade min spis, tror ni inte att spisen funkade felfritt då? jo, inte ens ett litet rökpust kom ut från spisen! Jag blir så arg på att saker ska fungera när folk ska fixa dem, men sen när dem går ska dem krångla igen. Men då får jag bara hoppas på att den inte börja ryka som fan igen snart då. Fastighetssnubbarna kollade också balkong dörren och kommer tillbaka i eftermiddag och fixar den.

Just det, fastighetssnubbarna hade vart i lägenheten förut när den äldre mannen bodde här. enligt dem så dog han inte i lägenheten utan på sjukhuset, ambulansen hann hämta honom. Men enligt hon som tog över lägenheten när mannen hade dött, sa att han dog i hemmet. Konstigt. Fastighetssnubbarna sa också att mannen var alkis på folköl, dem blev inkallade hit för att hämta 6st stora sopsäckar med toma ölburkar. Det känns ju roligt.

Idag ska jag iväg till affären och köpa bröd och sen vet jag inte vad som kommer hända mer idag.

Vatten,Gotland,sommar,härligt


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv Mja.. Stone Sour och Aerosmith såg jag, de var helt okej.

2010-06-14 @ 14:02:32
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner