Jag är grymt slut i huvudet!

Jag har inte skrivit något inlägg tidigare idag pga att jag har vart för trött. Jag har ställt mig och diskat på sparnivå. Jenny åkte idag till Nisse och jag kommer få sova här själv inatt. Jag hoppas att det går bra, jag erkänner att jag är ganska rädd och hela min kropp är på helspänn. Mamma var även här under några timmar och gick just hem. Mamma hade med sig jordgubbstårta som var helt underbar god och vi har lagat mat ihop. vi har spelat kort och haft det riktigt trevligt.

Jag är grymt trött nu och skulle egentligen vilja gå och lägga mig, men jag känner inte för det. Tänkte kolla lite på TV om det finns något vettigt att se på.


Mirakels lekstund i lådan med bollen!:)

Gosig,busig,roligtBusig,gosig,roligtBusig,roligt,gosigt


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

sv hoppas det går bra, lycka till! :*

2010-06-24 @ 20:54:17
URL: http://tjelsi.wordpress.com
Postat av: agnesa

gud vad söt katt! :)

2010-06-24 @ 23:52:23
URL: http://agneesas.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner