Idag ska det handlas

Idag har jag fått pengar och ska snart åka och handla med Sofia,Jenny och Wilma. Det ska bli roligt att träffa sofia och Wilma igen. Det ska även bli så jävla skönt att kunna köpa massor med god mat. Nu ska jag ta och betala alla mina tråkiga räkningar och sen göra mig iordning, så att jag är klar när sofia kommer hit och hämtar upp mig och Jenny. Jag ska strax gå in och väcka Jenny, så att hon hinner vakna till innan vi ska åka.

Jag tycker att vädret bara jävlas med mig hela tiden, nu när jag fått pengar så vill jag grilla och njuta av sommaren. Men vad händer då? Jo, det blir regn och rusk väder. Är det verkligen rättvist?

Vad ska ni hitta på idag, när det är så "fint" väder?

Pengar,mat,gott


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner