Heldag på Tuna park

Jenny och jag kom just hem från en heldag på Tuna park. Jag köpte fotohörn, lim och en penna. Det var riktigt roligt att gå runt och bara kolla på saker och kläder, lite tråkigt dock att jag inte har pengar så att jag kunde köpa några sommarklänningar eller snygga linnen. Skulle verkligen behöva köpa nya kläder, allt jag har är för smått. Så blir det när man "jojjar" upp och ner i vikt hela tiden. Antingen blir kläderna för små eller alldeles för stora. Jag ska iallfall börja gå ner i vikt snart, men denna gång på ett konstruktivt sätt istället för mina vanliga destruktiva sätt.
Idag har det verkligen vart skit jobbigt att vara ute, det känns som att vara utomlands. Jag blev nästan svimmfärdig hela tiden och jag började känna mig vimmelkantig. Idag skulle det vara perfekt att ha ett hus på landet med pool,alkohol,grillning, spel och roligt sällskap. Helt underbart! Men jag får stå ut med vara i lägenhet och sucka över att inte ens ha pengar till att köpa en engångsgrill och kött.

Shooping,roligt


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

jag är också en sk jojo-bantare. det suger verkligen. bra att du ska gå ner utan att bli destruktiv . jag är en som antingen svälter mig eller hetsäter/tröstäter.



tack för grattiset förresten :)

2010-06-24 @ 17:46:37
URL: http://tjelsi.wordpress.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner