Flyttdagen är här!!

Om en timme så ska jag och Jenny vara klara att gå ut på gården. då kommer flyttbussen och hämtar upp oss, sen bär det av till Strängnäs. Det ska bli så skönt att äntligen få hämta mina saker och Mirakel. Hoppas bara att det går bra när han är här hos mamma några timmar medans jag är borta i lägenheten och bär upp möbler. Men jag skulle nog tro att han klarar sig fint, Mirakel och jag ska ju bo hos mamma tills tisdag då dem är helt klara med renoveringen av min lägenhet.

Hoppas att alla får en riktigt bra dag!
Jag ska nu ta och käka frukost och sen göra mig iordning.


Kommentarer
Postat av: A

Okej härligt (:

Jodå, det är bra här med tack.



Jaså, då ska jag testa det! tack så jättemycket för tipset.

2010-06-05 @ 11:00:19
URL: http://moreofalice.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner