Städdag!:(

Idag blir det fullrulle hela dagen med massor av trista saker som MÅSTE göras. Jag har tvättid om 50 min, jag ska diska och städa. Jag har verkligen ingen lust att ta itu med dessa grejer idag, om jag ska vara ärligt så har jag aldrig lust med dessa sysslor. Men jag är vuxen och har eget boende, så det är bara acceptera läget och tvinga sig att utföra sysslorna. Jag vet ju att jag blir stolt över mig själv, när allting är klart och jag kan bara sätta mig ner i soffan och njuta av renligheten.

Jag hoppas att ni får en helt underbar dag med mkt sol och skratt!!:)

diska, städa, tvätta, tråkigt



Kommentarer
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då?

puss och kram! =)

2010-07-15 @ 18:21:39
URL: http://asiat.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: har vart på bloggträff hela dagen :)



Allt bra annats?

/Shoppaholly

2010-07-15 @ 22:12:35
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner