spelberoende

Idag kanske Robin kommer över hit till mig, om han kan slita sig från WOW (World of warcraft) Jag hoppas att han kan det och att hans spelberoende inte tvingar honom att sitta hemma hos mamma och spela. Robin ska hjälpa mig att räkna ut min ekonomi, hjälpa mig välja en bra dator och sen så ska jag beställa mina skolböcker. Jag kunde visst låna pengar av Robin till dem, så får han tillbaka pengarna när jag får dem av FK. Det börjar bli tajt om tid nu att fixa allting innan skolan börjar. Jag börjar skolan om 9 dagar, hoppas bara att jag hinner få hem datorn och böckerna innan dess. Jag måste ha allting tills skolan börjar.

WOW, world of warcraft, spel, beroende


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner