Siffror lika med ?

Godmorgon!
Jag hoppas att alla har sovit bra? Jag har dock inte sovit så bra pga grannarna som flyttar möbler hela nätterna. Varje natt samma visa, flyttar möbler till en sida av rummet, för att sedan flytta tillbaka dem. Det gör dem några hundra gånger per natt och ibland på dagen också. Jag kan inte förstå varför det gör sådant, men jag förstår mig inte på någon i denna trapp. Alla verkar vara konstigare än konstigast.

Idag tänkte jag att jag skulle ringa till stödcentrum för att höra om det finns någon extra hjälp att få här med matteB. Jag hoppas att det finns, annars måste jag nog bestämma mig för att hoppa av matteB kursen. Men jag vågar inte ringa till dem, jag hatar att erkänna mitt problem med matte. Hej, jag är 22 år och jag kan inte matte! Jag skäms, samtidigt som jag bara vill gråta och skrika ut min ilska på min idiotiska, trögfattade hjärna. Varför ska det vara så jävla svårt med siffror? Jävla diagnos! Jag måste ta mig i kragen nu och ringa. Jag har skjutit upp det nu i snart 1 månad och skolan börjar snart, tiden börjar ta slut. Så nu ska jag ta en cigg för att samla mod och sen ska jag ringa till stödcentrum, jag har inget val.


Kommentarer
Postat av: Sabine

jag sov inte heller nå vidare i natt :/

2010-07-09 @ 15:01:30
URL: http://enibas.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner