Shopping med Jenny

I förrgår var Jenny och jag på stan och shoppade. Jenny hade fått sin lilla lön och köpte lite kläder och två par skor. Jag köpte ett par skor och ingenting mer, jag är fattig. Men jag är nöjd med mitt köp och ett par skor behövde jag verkligen ha. Det var en trevlig dag med Jenny på stan, vi kollade in alla roliga klädaffärer och upptäckte hur mkt fina kläder dem har fått in, synd bara att jag inte har så mkt pengar. Det fanns så mkt som jag vill köpa och som jag verkligen skulle behöva ha. Men det får vänta tills någon annan månad då jag kanske har lite mer pengar.

jag, smink, stan

Mina nya skor!:)

nya skor, shopping, roligt


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner