Oväder

Igår natt dundrade åskan och regnet piskade mot marken och fönster. Jag skulle precis till att sova när hela rumet lyste upp och åskan började dundra. Så det var bara att stiga upp ur sängen och sätta mig vid Jenny i soffan. Regnet piskar just nu överallt, jag tror att det skulle göra jätteont om man fick regnet på sig. Så snart kommer väl åskan slå till också. Sommaren är iallafall över för i år nu har jag hört, men vädret verkar ändra sig hela tiden. Vi kan ju iallafall hoppas att värmen kommer till helgen den 6-8 augusti, då ska hela familjen till Parken Zoo. Det blir absolut inte roligt att gå om det regnar och åskar. vi kommer nog ställa in det då. Jag hoppas bara att jag har råd att följa med till Parken Zoo, det kostar 190kr, det är väldigt mkt pengar för mig. Men jag vill verkligen följa med, göra någonting roligt innan skolan börjar den 9:e augusti.

regn, åska, piskar, dundrar


Kommentarer
Postat av: johanna :)

hej!

skulle va jätte snällt om du hjälpte mig att välja header :D

2010-07-30 @ 22:52:46
URL: http://joopannas.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner