Jag har ansökt om namnbyte

Just det, jag har glömt bort att berätta om att jag ansökt om namnbyte. Egentligen ska det kosta 1300kr att byta namn igen och då måste jag anöka hos något konstigt ställe. Men jag och Jenny var in på skattemyndigheten och då frågade jag där. Dem sa att jag skulle behöva betala och ansöka på detta konstiga ställe. Jag förklarade för dem om min usla ekonomi och att jag byta namn i impuls. Dem tyckte att jag skulle testa att anöka hos skattemyndigheten om att få byta tillbaka till min gamla namn igen. Så jag gjorde det. Nu sitter jag bara och väntar på att få besked om att mitt namnbyte har gått igenom. Om jag får det så kommer jag snart heta Jessica igen och det kommer kännas enormt skönt. Hellie känns inte som mig längre, det är mer min destruktiva och impulsiva personlighet som heter så. Jag vill heta Jessica igen för det är jag. Jag tror att det var nyttigt för mig att byta namn, för då insåg jag att mitt namn är fint och att jag är en Jessica och inte en Hellie. Jag lyssnar knappt på Hellie längre om någon kallar mig det. Jag lyssnar bara på Jessica eller Jessie. Jag kommer bli enormt lycklig om mitt namnbyte går igenom. Jag håller mina tummar och tår för att lyckas få min vilja igenom.

En gång Jessica, alltid en Jessica!:)

Jessica, jag, barn


Kommentarer
Postat av: johanna :)

sv; okej tack :D

2010-07-31 @ 16:51:19
URL: http://joopannas.blogg.se/
Postat av: felicia

Titta in i bloggen och se om du blev en av vinnarna i dagens blogg :)

2010-07-31 @ 23:10:08
URL: http://akerstroms.blogg.se/
Postat av: ica

hej!

Nu finns mina möbler o sånt ute på min blogg. Kolla om du är intresserad =)

2010-08-01 @ 11:29:32
URL: http://ica82.blogspot.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner