Ingen grillning

Godmorgon!
Jaha, idag råder det eldförbud här i Eskilstuna. Jag som funderade på att grilla snart och mina planer gick ju åt skogen nu. Jag hoppas att eldförbudet försvinner tills den 18 Juli, då jag får mina pengar igen. Jag vill verkligen grilla, det var ju 1 år sen sist. Det är mullet här i Eskilstuna, det ser ut som att det ska börja regna när som helst och himmlen mullrar, så åskan är väl på ingång. Då blir det ju blött i naturen, kan dem inte ta bort förbudet då? Det kanske inte är tillräckligt med vatten i naturen för att det ska bli säkert att grilla.

Idag funderar jag på att ta en storstädning här hemma och få allt skinande rent. Om jag känner mig rätt så kommer den funderingen försvinna ganska fort. Jag behöver iallfall diska, dammsuga och boka en tvättid.

Vad ska ni hitta på för skoj idag?

tråkigt,ej grilla, eld



Kommentarer
Postat av: ica

Hej!

Kollade inte i min blogg att du skrivit där. Du har ju min mail, så du kan väl maila mig så kan jag berätta vad det finns att sälja här =)

2010-07-01 @ 14:35:44
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Maria

NYTT BLOGGPROJEKT!



-Visa en bild på dig och din kropp (utan anstikte och så avklädd du själv vill - dock minst underkläder)



-Skriv din längd, vikt & BMI samt en kort kommentar om hur du ser på din kropp



- Ta chansen att få ärlig och positiv kritik för DIN kropp och hjälp därmed till att motarbeta de osunda ideal och förvrängda kroppsbilder som existerar hos allt för många i dag



Maila: [email protected]



Ps. Ursäkta detta “spam-meddelande”, men det är för en god sak. Ber även om ursäkt på förhand om någon får detta meddelande två ggr.

2010-07-01 @ 15:30:46
URL: http://toppkroppens.blogg.se/
Postat av: johanna :)

hellu!

fin blogg följa varann på bloglovin? ;)

2010-07-01 @ 18:35:44
URL: http://tearsjustfall.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner