Vad hände med TV-kanalerna?

Det verkar som åskan slagit ut TV satelliter, det är många kanaler som inte funkar just nu, det är bara svart i rutan. Här i Eskilstuna mullrar det i himmlen och det börjar svartna fort, åskan kommer snart slå till. SMHI visar på sin webb att det inte ska komma någon åska idag, det ska bara regna. Det finns ingenstans heller där jag kan läsa om varför vissa TV-kanaler inte funkar som dem ska. Det tycker jag är konstig, det borde vara många som ringer in till typ E-kuriren och undrar om just detta.

Snart ska jag och Jenny dra till ICA för att köpa cigg och jag ska även in en liten sväng till apoteket och kolla om läkaren har hunnit skriva ut min medicin än, annars kommer den in imorgon.
Ska ta och slänga på mig lite kläder nu.

Vad har ni för väder?

Kommentarer
Postat av: therese

SV: Haha, min mormor har alltid sagt mjölkmakaroner, så det blir liksom så :)

2010-08-10 @ 10:50:59
URL: http://tyttan.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner