Update

Jag har inte skrivit på ett tag nu, men jag har prioterat bort bloggen lite då jag har pluggat. Jag har ganska mycket att komma ikapp i alla ämnen. När jag entligen började plugga så upptäckte jag hur lätt det är. Det känns skönt.

Jenny har börjat jobba igen på skogaholm, hon fick extrajobb. Idag är hon ledig, så jag hoppas att vi kan hitta på någonting kul.

Liina är sjuk, hon har feber och är super förskyld. Jag blir alltid så rädd när hon blir sjuk. Ni tänker säkert: men vad då alla barn blir sjuka och sedan friska igen. Ja, alla barn blir sjuka. Liina blir så sjuk att hon hänger på en skör tråd mellan liv och död. Hon får feberkramper, svimmar av.. För snart ett år sedan slutade hon andas och fick ligga i resperator. Hennes kropp har nästan inget immunförsvar och virus och bakterier angriper henne på ställen där dem i vanliga fall inte angriper. föra året fick hon en vanligt förskylningsvirus, den angrepp hennes lungor så att hon svimmade av och slutade andas. Jag blir skit rädd när hon blir sjuk, det känns som att man smyger sig fram och bara väntar på att det ska hända någonting.

Nej, nu ska jag ta och käka någonting innan jag börjar böla av alla jobbiga minnen.

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

vem är Liina?

ja klart jag följer dig. :)

2010-08-23 @ 16:28:02
URL: http://donkens.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner