Skatteverkets beslut

Just nu är jag ganska ledsen pga att jag fick beslutet om namnbyte av skatteverket. Mitt namnbyte gick tyvärr inte igenom, jag visste att det inte skulle göra det med nästan 100%. Men jag ställer mig in på att det ska gå och blir sedan ledsen när det inte går. Jag hatar att det är så. Jag vet att det är omöjligt att byta namn igen utan att betala, men min hjärna ställer in sig på att det ska gå och sedan blir jag besviken. Hatar att det är så. Jag kommer aldrig ha råd att byta namn, så jag får heta Hellie i hela mitt liv, jag är deppad och vill skjuta mig själv. Det är nog en liten överdrift, men själva känslan är detsamma.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Vad ville du byta till?



Har länkat till din blogg, hoppas det är okej. Om inte får du säga till :*

2010-08-02 @ 23:06:28
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner