Robin somnade

Idag ska Jenny iväg till jobbet, hon har vart sjuk nu i några dagar. Så ikväll blir jag själv igen, vilket jag inte gillar. Vi ska hem till mamma idag och käka någonting gott och äta cheesecake som efterrätt, det ska bli riktigt mumsigt.

Jag hoppas att Robin kan hjälpa mig med mitt datorköp idag, igår deckade han nästan direkt efter att vi kom dit. Han hade visst vart uppe hela natten och när vi kom dit så hade han inte gått och lagt sig än. Han sa att han skulle hjälpa mig igår, men han somnade till Family guy maraton, som gick igår på TV6.

Nu ska jag ta och diska innan vi ska till mamma eller så tittar jag på TV, känner inte för att diska.

family guy, tv6, maraton


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag kollade på Family Guy maratonet!

2010-08-01 @ 17:29:37
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner