Jenny städar!

Jenny har fått fnatt här hemma! Hon städar och diskar. Jag behöver typ inte göra någonting alls, hon typ tycker att jag förstör hennes städning om jag lägger mig i. Tänk om hon kunde ha detta städ begär hela tiden, då skulle typ lägenheten vara i topp trim. Min syster är duktigt hon!!<3

Vi ska laga tacopaj snart, jag hoppas att det blir lyckat. Varje gång jag ska försöka mig på att göra någonting som har med deg att göra blir det misslyckat. Jag och bakningsgrejer går inte ihop, men att laga mat det är jag duktig på. Vi får helt enkelt hoppas på att pajen blir ätbar, jag får nog ge Jenny uppgiften med pajdegen.

Jenny, syster, duktig

Bildbevis på att Jenny kan baka!:)

Kommentarer
Postat av: DONKEN

gött att få det rent o fint där. :P

tack så mycket! :D

nu när jag fixatt bloglovin ordentligt kan jag ju följa dig med. så himlans smart. :) kram!

2010-08-22 @ 18:27:47
URL: http://donkens.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner