Im back

Jag har nu inte skrivit på typ 3 dagar och detta beror på att jag har haft total bloggtorka.

Igår var Jenny och jag och storhandlade på Coop forum vid Tuna Park. Det var nästan ett misstag, jag trodde att dem skulle ha billigare mat och större sortiment där än vad dem har på willys. Men det var dyrare mat och deras sortiment bestog mest av ekologiska varor. Nästa månad blir det Willys.

Idag ska jag iväg till skolan för att träffa min svenska lärare och förmodligen planera kursen. Hon ska hjälpa mig att lägga upp en planering, så att jag vet vad som gäller och måste göras. Det känns skönt att hon vill hjälpa mig med detta, det är inte många lärare som är villiga till detta.

Jag hoppas att jag får mina skolböcker idag, jag skickade över pengar igår till en snubbe och han skickade böcker igår till mig. Jag hoppas att jag inte har blivit lurad igen, om jag blir denna gång så kommer jag aldrig mer köpa någonting från blocket. Men han verkar vara seriös person, men det verkade även hon vara som jag köpte min mobil av, vilket det visade sig att hon verkligen inte var. Hon var en riktigt bluff.

jag, smink,roligt


Kommentarer
Postat av: DONKEN

jag hoppas du får böckerna då. :)

2010-08-22 @ 19:03:03
URL: http://donkens.blogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner