Back to school

En ny dag att ta itu med. Idag ska jag till skolan för första gången, jag ska på mattelektion. Hur ska jag klara mig? Jag är grymt nervös, jag vill inte bli utskämd för att jag har stora problem med matte. Varje lärare under hela min skolgång har skämt ut mig inför alla elever. Det är så jävla elakt att berätta för alla hur jävla IQ befriad jag är i matte. Men det är inte mitt fel att jag har problem med siffor, testa själva att försöka lösa ett tal när siffrorna hoppar runt och byter plats med varandra. Jag kan inte se meningen med talet och jag förstår verkligen inte varför jag ska försöka lösa ett tal med hoppade siffror, vad är meningen med det? Jag får helt enkelt be min lärare om hjälp det första jag gör, jag måste be henne sätta mig i någon hjälp grupp. Dem får gärna göra ytligare en utredningen på mig om det ska ska behövas. Jag måste verkligen få hjälp, annars kommer jag aldrig klara av matte B.

Jag är ganska irreterad just nu, jag kan inte hitta en stiftpenna eller ett rutat block. Jag måste köpa det, men för vilka pengar då?

Jag hoppas att det går bra idag, önska mig lycka till!:)

matte b, svårt, jobbigt


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv; Har ingen av de böckerna tyvärr. :(

2010-08-11 @ 09:57:05
URL: http://tjockkatt.webblogg.se/

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner