skolplanneringar

Har suttit och kollat på lite komvux utbildningar som jag måste söka till nu.
Jag vill verkligen inte.
Jag kan knappt hitta några kurser eftersom att jag har läst alla intressanta. Jag kan inte heller söka till folkhögskola eftersom att dem har bara konst och film utbildningar. Det är inget för mig. Det känns som att jag aldrig kommer bli klar med gymnasiet och kan plugga vidare till något jag vill bli när jag är STOR.
Känner mig väldigt deppad över detta just nu och jag känner mig som världens sämsta person.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

KRAM

2010-04-16 @ 11:58:28
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner