Önskar att jag vore rik

Sitter vid mammas dator denna morgon och hennes dator är segare än en dator från stenåldern.
Jag kan inte sitta på robins dator, Jenny och Nisse (Jennys kille) ligger där inne och sover.
Så jag får helt enkelt vara en snäll flicka och sitta på mammas och bli arg över att den är seg.

Igår spelade vi monopol igen och Jenny förlorade. Det måste finnas en Gud någonstans!
Jag kom 2:a och jag tror aldrig att det har hänt. :)

Idag så kommer min mobil förmodligen vara upplåst, jag lämna in den på ett ställe där dem låser upp mobiler.
Så då kan jag åka ner på stan och hämta den och vara lycklig för att äntligen kunna använda min nya mobil!
Det kommer kosta mig hur mkt som helst när jag hämtar den, dem tar hela 600kr för det.
Nisse råkade ta bort svenska i mobilen så att den bara funka på engelska, så jag var tvungen att be dem att sätta in svenska igen och det kostar 200 kr. Mobilen blev skit dyr i slutändan. Jag skulle ha köpt en ny mobil istället.
Nästa månad måste jag köpa usb-kabel och ett headsett.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Jag kan göra såna åt dig och skicka om du vill? :)

2010-04-14 @ 11:38:34
URL: http://tjelsi.com

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner