Nästan helt frisk

Det var ett bra tag sen jag satt här vid dotorn. Idag mår jag mkt bättre och känner mig ganska frisk, förutom att mitt huvud känns som en kudde för tillfället. Det känns som att ena halvan av huvet dras åt höger och andra åt vänster, vilket jag gör mig lite halv yr och jag kan inte riktigt hänga med om vad som händer. Idag är det en liten korkat dag. Det känns skönt att entligen vara friskare, jag vet inte i hur många dagar jag har legat och bölat och velat blr frisk. Jag rökte min första cigg idag och det smakade pekka, men jag behövde verkligen nikotin. 9 dagar utan nikotin! Nikotin behovet har inte kännts så hemskt under mina dagar då jag bara sovit och önskat jag inte fanns längre. Men nu när jag börjar bli frisk, ja då känner jag verkligen i hela kroppen hur illa nikontin bigäret var.

Igår fyllde min älskade lillebror Robin 17 år. Grattis till honom. Jenny, Robin och Robins vän Jennifer gick och såg på bio och hade det riktigt trevligt där borta i Örebro. Snacka om avvis jag var på dem. Men men..
Jag hoppas iallfall lillebror fick en bra födelsedag och somnade lyckligt på natten.

Jenny kommer hem idag....hoppas!

Kort taget på Robin på nyårsafton.


Kommentarer

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner