Mobilköp?

Jag ska förmodligen köpa en mobil snart via blocket.se
Jag hoppas att den kommer funka och att det inte är något lur med den.
Den mobilen jag har nu är en skit Nokia som inte går att göra någonting med.
Batteriet tar slut hela tiden och det är verkligen ingen mobil för mig.



Om du klickar på bilden så kommer du till annonsen!

Jag hoppas verkligen att den nu inte är låst till någon operatör. Jag måste ha en mobil som jag kan sätta in mitt Tele2 kort i. Jag tror lite att denna mobil är ganska så mkt komplicerad än vad jag klarar av.
Jag ville egentligen ha en som var lite mindre grejer i, men jag lär mig och jag kommer älska min nya skönhet.

 


Kommentarer
Postat av: Candy

Svar: Nej, inte jag heller. Det spelar ingen roll om man känner personen eller inte. Det är lika fult ändå, och när man är anonym är det ju bara sorgligt. Alla elaka kommentarer gör mig helt knäckt på något sätt, och då menar jag inte bara sådana jag får utan sådana som folk i allmänhet får. Det är så fegt också att skriva vad man ogillar med någon i den personens blogg, när man faktiskt har chansen att göra det öga mot öga, som i det här fallet. Inte för att det vore mindre elakt att säga allt det hemska face to face, men det vore åtminstone mindre fegt. Det måste kännas för jävligt för den som får kommentaren, att veta att det är någon i dennes närhet som skriver det. Jag skulle i alla fall känna mig så otroligt otrygg på något sätt.



Vad bra att du kan vända de elaka kommentarerna till något positivt och strunta i att bita tillbaka! =)

2010-04-02 @ 14:54:19
URL: http://www.eye-candy.se

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner