Upptagen med massa grejs..

Den här veckan som gått har jag vart upptagen med massa saker, därför har bloggen blivit lidande. Jag hoppas snart att alla saker som måste göras när man flyttat snart ska vara avklarade. det är lite till som måste fixas.

1. Skola, måste anmäla mig till kurser snart.

2. Packa upp mer saker och få upp gardiner och annat krimskrams.


Det är inte så mkt kvar att göra med andra ord, men det som är kvar tar tid och styrka.

Idag ska jag städa hela lägenheten och tvätta. Hoppas att tvättmaskinerna och torkrummet här är bra. Jag orkar inte ha hela lägenheten med blöt tvätt. Jag ska inte tvätta fören vid 1-tiden.

Jag ska ta lite bilder på lägenheten när jag städat, så får ni se hur det ser ut här.


Kommentarer
Postat av: JJ

Yay! I wanna see!:D

2011-03-14 @ 17:27:00
URL: http://drunkonmorphine.blogg.se/
Postat av: stefanie

Hejsan! Ja tänk vad världen är liten asså! :) Jag tyckte jag kände igen henne men sa inget sen frågade hon mig. Hon är jätte trevlig. Hur är det med dig då?

2011-03-15 @ 18:57:51
URL: http://typisktstefanie.blogg.se/
Postat av: Stefanie

2011-03-17 @ 19:45:24
Postat av: Stefanie

Sv; okej jo då förstÅr jag hur du menar. Känns det bra då?

2011-03-17 @ 19:47:05

Lämna ett spår:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser från BloggPartner